გაკვეთილის გეგმის ფორმა/სქემა
გაკვეთილის მთავარი თემა
|
ირაკლი აბაშიძის ‘’პალესტინის დღიური’’
რა იცით შოთა რუსთაველის შესახებ და რა კავშირშია
შოთა რუსთაველი პალესტინასთან [იერუსალიმთან] ?
|
სწავლების საფეხური
|
მეექვსე კლასი
|
მოსწავლეთა პროფილი
|
კლასში არის 15 მოსწავლე . თითოეული მოსწავლის გონებრივი შესაძლებლობები ნორმალურია. ყველას
შეუძლია სამუშაო მასალის ადვილად ათვისება.
|
გაკვეთილის მნიშვნელობა/აქტუალობა
|
გაკვეთილი აქტუალურია. მიღებული ცოდნა ხელს შეუწყობს მოსწავლის ინტელექტის ამაღლებას . გაუფართოვებს უკვე მიღებულ ცოდნას შოთა რუსთაველსა და იერუსალიმის ქართველთა ჯვარის
მონასტერზე. ცოდნის ინტეგრირება მოხდება ისტორიაში, გეოგრაფიაში.
|
გაკვეთილის მიზნები და შედეგები
|
მოსწავლეები გაეცნობიან რუსთაველის ცხოვრების ბოლო ეტაპს, იერუსალიმს. განუვითარდებათ პრეზენტაციის, დისკუსიის უნარ-ჩვევები. ჩამოუყალიბდებათ ეროვნულ-პატრიოტული, ზოგადკაცობრიული სულისკვეთება. გაკვეთილი პასუხობს ეროვნული სასწავლო გეგმის სტანდარტს კითხვა 6.2.
|
წინასწარი ცოდნა
|
მოსწავლეები უკვე იცნობენ შოთა რუსთაველის ბიოგრაფიას, იცნობენ პრეზენტაციის, დისკუსიის, ესეს წერის ელემენტარულ უნარ-ჩვევებს, რომლებიც ხელს შეუწყობენ ამ გაკვეთილის ამოცანების წარმატებით შესრულებაში.
|
შეფასების საგანი და პროცედურები
|
გამოვიყენებ როგორც განმსაზღვრელ ისე განმავითარებელ შეფასებებს. განმსაზღვრელს იდივიდუაჯური გამოკითხვის დროს, ხოლო განმავითარებელს ჯგუფური მუშაობის დროს. \შეფასებისთვის გამოვიყენებ შეფასების რუბრიკას.
|
სასწავლო მასალა ტექნიკური რესურსები
|
გამოვიყენებ ირაკლი აბაშიძის ‘’პალესტინის დღიურს’’, კომპიუტერს, სიმღერას ‘’ხმა კატამონთან’’.
|
გაკვეთილის მსვლელობა
|
ინდივიდუალური-პრეზენტაციები-10წთ.
ჯგუფური მუშაობა-10წთ.
წერითი სამუშაო-ესეს შექმნა-17წთ.
ლექსიკაზე მუშაობა-5წთ.
მასწავლებლის შეფასება-3წთ.
|
No comments:
Post a Comment